I will try

Jag tänker inte ge upp!!! För sist jag kollade så var jag inte Quitter elelr hur man nu stavar det (seriöst, jag stavar som jag vill oavsett vad).
Jag ska verkligen försöka komma ihåg att blogga även om det är random bilder på katter så att de få älsklingar som läser min blogg tror jag är den verkliga versionen av crazy catlady. Asså jag lovar och svär! Jag ska blogga på tåget, även om det bara är en screen-print av någon rolig eller söt del av mangan jag läser xD
Är astaggad så nu kör jag en Mello och säger... nuuuuuuuuuuuuuuuuuu köööööööööör viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
Och liten hår-update: klippt sidecut och jag är påväg att färga mitt hår till en mycket intressant färg TJOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0