hallå där hjärtegull!

Hej alla barn (ja, till de som faktiskt fortfarande läser min blogg).
Det är faktiskt mycket jag skulle vilja blogga om och skriva om, men som jag inte tar mig tiden till. Jag måste hitta någon typ av motivation. Tyvärr lär det inte bli "From this, to that!" för att jag håller på att skriva en bok (för att jag är knasig och inte alls som alla andra tonåringar) som motiverar mig mer. Men jag ska försöka, jag lovar lovar lovar LOVAR<3 Men mycket skola, mycket som händer, mycket jag tänker på och mycket jag inte orkar med.
Kan inte ta allt här osv men hoppas att de få som läser förstår :) Jag ska försöka slänga in mer grejer på bloggen även om det är något helt och hållet värdelöst ^^
Puss på er SNUTTEGULL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0