Otur med datorn

hej alla barn o.o
jag har inte bloggat på över en vecka nu, yes I know, men när jag kommer hem runt 3, 4 på eftermiddagen varje dag så orkar man inte :O Dessutom så har det inte hänt speciellt mycket, förutom att jag har haft vääärldens otur....med min dator.
För det första så fick jag vänta två veckor på datorn. När jag väl fick den så såg jag att jag itne fått PS...buhu.
Och nu, när jag fått byta dator till en med PS så är det en väldigt viktig knapp som inte funkar.
¨Hat på livet </3
Aja,, jag överlever iaf (dock så har jag redan jätteont i fingrarna efetrsom jag måste trycka JÄTTEHÅRT för att den ska reagera xD)
Nu ska jag fortsätta ha min lektion i hantverk inledning 8')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0