du kan va en korvmacka

Helluuuuuuuuueeeee :3
It's friiiiday <3 WIE! Tjockt med nice.
Har inte hänt så mycket idag, så kan väl berätta om gårdagen. Jag hade en makeuprådgivning igår som jag fått av systerns kompis (tehe). Där fick jag lära mig sminka mig så att det passar mig :3 haha, nu ska man bara ha råd att köpa allt smink också! Tänkte att jag kunde bjuda på en bild eller två som jag tog igår :)
Syns kanske itne så mycket, men skillnaden är att jag har en ljusare fundation, jag har puder (!), lite solpuder, mörkare ögonbryn, ögonskugga och ögonpenna ^^ (för den som ville veta osv)
 
Have an AWESOME friday! :D
 

Kommentarer
Postat av: DIYS

ÅH! Jag behöver fylla på lite nya låtar! Vilken är din favoritlåt just nu? :) <3

Svar: We are never ever getting back together - Taylor Swift, young, wild and free - Snoopdog, Wiz Khalafi och bruno mars, cockiness - Rihanna
Ellinor Lundquist

2012-09-28 @ 19:50:13
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: Matilda Mylläri

fyy faaan va snyggt det var!! :D

Svar: tacktack hjärtat :)
Ellinor Lundquist

2012-09-28 @ 23:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0