-He's my brother! -He killed 80 people in two days. -He's adopted?

 
 
 Sitter och slöglor på "The avengers" (haha andra helgen i rad osv) och dricker citroncola. Nomnomnom<3
Imorgon ska jag åka in till Stockholm och köpa hårfärg, samt boka en sminkutbildning som min systers kompis fixat åt mig helt gratis (u gotta love your sister and her friends<3) :D
Ska försöka slänga in en del av "From this, to that!", bara det att jag håller på att skriva en novell i svenskan som jag måste jobba med i första hand :/
På tal om skolan; det är anledningen till att jag inte kunnat blogga så mkt nu senaste tiden. Kommer hem vid tre, fyra..ibland 5, och då sätter jag mig vid FB eller ser på nån serie..lr nått sånt. Jag har ingen blogglust då :(
Men ska försöka bli en bättre människa (hehe)
6569_d18b_large
haha typ favoritkommentaren xD

Kommentarer
Postat av: DIYS

Ska du också lördagsmysa ikväll? :) <3

Svar: lördagsmyser för mig själv på mitt rum med musik xD
Ellinor Lundquist

2012-09-22 @ 19:37:07
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0