Påbörja operation: SittaBarnvaktOchSedanFullFöljaOperation "VI SKITER FULLKOMLIGT I NÅGOT BLÅTT"

haha...lång överskrift...
Imorgon ska jag sitta barnvakt från lite över 7 på morgonen till 4 på eftermiddagen (om jag fattat allt rätt xD)
Efter det ska jag fixa något gott till film- och grattiseftermiddag/kväll som vi ska ha hos Tezzan pojkvän, Micke (Micke fyller år imorgon, Muna fyller år på måndag och Sofia på fredag xD).
Jag och Tezzan har smitt hemliga planer (operation "VI SKITER FULLKOMLIGT I NÅGOT BLÅTT") hela eftermiddagen ;D haha tror att alla kommer att bli nöjda.
Vi ska bada, gratta folk, glo på film, tjocka och sova över (nästan alla av oss) och bara ha allmänt mysigt ^^
Nu ska jag sova eftersom jag ska gå upp typ kvart över 6 :)
384478_321486261216865_136673373031489_1094249_841841585_n_large
Myyyys ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0