Operationen Fullföljd!

Vi hade jättetrevligt igår/inatt/idag :3
Vi har badat, grillat, kollat på film, skrikit på varandra för att alla ville se olika filmer, fått damp för att filmer som alla velat se inte funkat, badat mitt i natten i blöta badkläder, kollat en till film, myst ner oss och pratat tills klockan halv sex på morgonen innan alla deckade, ätit en otroligt onyttig frukost, badat ännu emr och börjat kolla på en film.
Otroligt kul med några av mina underbara vänner ^^<3
Hur ska det bli om jag måste flytta till stockholm? Kommer ju längta ihjäl mig!
hur som helst, bilder från kvällen kommer nån gång i veckan när ajg orkar och har tid att ladda upp bilderna.
bjuder på den o,o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0