okejdå, jag bloggar väl, eftersom ni ber så snällt!

Jag har inte bloggar på riktigt nu på ett tag..för att jag varken orkat eller haft tid.
Och jag har inte heller gjort någon "How to do" med mina USA-naglar, för att jag inte haft batterier till kameran, men nu har jag det, så om jag får tid imorgon (är ju hemma och är sjuk, jippiiiieeee) så fixar jag det :) Men först och främst ska jag plugga. Har grejer på mitt SO-arbete kvar -.- insåg just att det var mer än jag trodde T^T *tårar*
blir en  tummen ner till spya och till SO... vänta nu... det är ju samma sak! :D

Kommentarer
Postat av: katta

Haha braaaa där!!! BRa bloggat!! Stackarn, hoppas verkligen INTE att det är magsjuka!!! :(

2012-05-14 @ 23:37:19
URL: http://kattasfett.se
Postat av: tjejernaofsweden

Vill du tjäna pengar på din blogg? Kolla in och se vad vi gör för att göra det, lätt och enkelt! Kramar från oss, tjejernaofsweden.♥

2012-05-15 @ 16:18:04
URL: http://www.tjejernaofsweden.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0