I NEED YOU!

Asså, Frida Hammar! Nu är jag i stort behov av dig. Inte bara för att jag saknar sönder dig som ett litet äckel, utan jag behöver göra justeringar på min blogg! XD Känner mig som en dålig människa när jag inte har en liten kort beskrivning på sidan om typ hur gammal jag är osv.. sen så är min design alldeles för Inte Ellinor-aktig.
Sen måste jag byta bloggnamn, mitt är alldeles för ointressant och långt, samt svårt att komma ihåg och många kan inte stava till mitt efternamn (haha jadu.. >-<)
Så Frida SötNöten Hammar.... Jag behöver dig till MAX nu alltså xd
Min Beeeeeeeeeeeeeejjjjjjjb!<3

Kommentarer
Postat av: Frida

haha :* ska du byta namn så måste du byta blogg helt :) <3

2012-03-19 @ 18:25:32
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0