Apor Med Stil

Tänkte att det var dags för ett inlägg :)
Idag så blev jag klar med trycket på min tröja! WIIIEEEEHOOO!! First, I was like; men asså, seriöst -.- FAIL!
Now, I'm like; DAMN! snygg räddnign ;D
haha ni får veta vad jag menar sen.
Nu till något helt annat; la aldrig ut bilder från när jag och Tezziluringen bakade Chunkey Monkey-cupcakes ^^ (HAHA, det var inte meningen att rubriken skulle ha något med inlägget att göra xD Random Luck? ;))
Så... bättre sent än aldrig, eller vad säger ni?
Mycket hår, mycket hår..! Haha, I look evil o,o
Dutti Tezzan :3
vi blandade.. och sånt..
Ja, så här ser det ut när Ellinor blandat saker...och sånt..
Like A Baaawzz!!!
Yeah, I'm sitting here, just chillin'..!
Ja, asså, de ser inte ut att va så goda som smet, men kolla när de blev klara!!!
Inte så illa va? ;))
Tack för en fin dag på sportlovet ^^ Och TACK för att du stod ut med mig och Mat-Tina 8''D
kram<3

Kommentarer
Postat av: Kajza ♥

Hoppas det blev gott :D <333

Skulle du kunna läsa min blogg och kommentera lite ? :D

puss <33

2012-04-03 @ 20:29:55
URL: http://kajzasfotostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0