Random, u know....

Igår tittade jag på iCarly och de hade någon penna som gav folk elchockar... inatt drömde jag om en galen forskare och Tommy o Annika från Pippi (Pippi var inte med) och de hade en sån där penna. Om man chockade en snäll person blev den ond, och tvärt om. jag var den här forskaren till och från, när min dröm tyckte det var kul, och i slutet av drömmen så hade jag chockat mig ond för att komma på en bra plan så jag skulle chocka mig god igen..Jag chockade mig två gånger för att vara säker på att jag blev god och mitt lår, där jag hade chockat mig, domnade bort. Det kändes jätteknasigt :)

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!

bloglovin byte? :)

Svar: Tack :) nej, orkar inte :$$
Ellinor Lundquist

2012-06-14 @ 09:23:59
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0