Korvmacka med senap

Vad har jag gjort den här veckan?
- Pluggat (Knas i hela Knasköping vad jag har pluggat!)
- Tränat för dåligt ;o
- Varit hos kiropraktorn
det... var väl det xd haha har inte gjort ett enda bajs. Jag har läst ut en bok, gjort SO:arbete... och när jag blivit klar med allt sånt så har klockan varit typ...8, 9 xD och då har jag inte orkat starta datorn, för då fastnar jag bara och somnar inte förrän sent :o
Men ska försöka bli bättre på att blogga (och träna, hihi). Kommer garanterat bli bättre efter skolavslutningen (Y)
På tal om det... Slutar ju nian, så kmr bli massa grejjemojjer nu, som Stockholmsresa, spex-dagar, utedagar, avslutningsfest, vattenkrig osv :3
kvack, kvack gjoda :3
(och nej, rubriken har inget alls emd inlägget att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0