4 lika inlägg

Haha, såg att jag publicerat "inre skönhet"-inlägget 4 gånger. Till mitt försvar så var det blogg.se's fel :O När jag skulle publicera så kom det upp den där äckliga kohage-grejen >_> jag blev sur och attackerade publicera knappen XD höhöhöö korv
........................................................
Till nått helt annat; satt mitt sista barnvaktspass idag :O helt sjukt.. jag flyttar om två veckor *Dör innombords*
Kan inte riktigt fatta det O_o om 3 veckor går jag på ett gymnasie i Stockholm och jag bor inte längre hemma!!(och om jag stavar massa fel så är jag tröttast här, so don't hate on me )
Totalt random bild och jag skiter i hur jag ser ut på den!!! HÖHÖHÖÖHÖHÖHÖHÖ Flum-trött (totallt fun to be with right now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0