Dance Your Feet Off!

Jag och Frida tänker spontana lite och dra ner till Ica och kolla efter en hårfärg.. till vem? de ni  ;) haha lol.
Sen börjar vi vårt Harry Potter-Marathon! vi ska se den tredje filmen idag, då vi såg 1 och 2 igår :3
Jobbigt läge att vi båda har godislöfte och kan typ inte äta något.. jodå, jag får äta i princip allt utom godis ;) men Frida, inga chips, inga popcorn, ingen läsk.. NOTHING! FYI, jag skulle aldrig klara det xd
Aja, ska tjata på den lilla korven att vi måste gå typ nu ;)
*gammal bild
BTW, GRATTIS till frida som är med på 20 plats på top 20 av bloggarna med mest läsare (den på framsidan) :D
kram<3

Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N

Sv: Aaaaah, jag vet vad du menar. Är också brätte på det. :D

2012-01-02 @ 16:41:32
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: H J J O N S S O N

Sv: hehe okeyokey! :D

2012-01-02 @ 18:16:44
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0