I'm back, BITCHES!

Hjärtrud här igen! ;)
Idag vaknade jag! Har legat lite i ide nu när det varit så sjukligt kallt, men idag, när det var plusgrader så tinade jag upp lite och terrade Elliz >:]] Hon fick lite ont i knät, för jag låg och sparkade på det.. hehe, elakaste knölen här<33
Och nu, som grädde på moset, kommer en bild på Ellinor, eller, snarare hennes rumpa! Mwahahahaha!
Hoppas hon tar illa upp och får massa elaka kommentarer >8D
på återseende!
Hjärtrud, som ni alla älskar och bryr er om (jag är höjdpunkten i den här bloggen!)

Kommentarer
Postat av: Molly & Ebba

Hej fin blogg.

Vi har en helgens blogg på våran blogg och vi skulle bli jätte glada om du vill vara med i den :)

2012-02-24 @ 14:50:31
URL: http://mecandyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0