Fick ett 'krav'

Fick lite som ett krav, en beodran av Sofia XD att jag skulle blogga :P
Känner väl kanske att det var på sin plats? ;)
I helgen ska vi ha det efterlängtade (av mig) Twilight-maratonet!
Jag, Anton, Tezzan, Micke och Sofia (hoppas jag inte missade nån xD) ska kolla på minst två filmer , kanske tre om de inte protesterar ^^ Personligen är tredje filmen bäst, alltså, enligt mig. Sen är nog tvåan roligast att titta på med mig, för det här är väl typ jag när jag ser Jacob/Taylor.... *____*   'dreggel' eller typ så här:
asså, ursäkta för allt herp runt mig, men asså.. har typ nästan lite migrän och är heeeelt slut xd
sen ringde de från biblioteket idag.. hade tydligen 2 böcker från 2009 jag inte lämnat tbx.. hmmm... men asså... varför har de inte skickat ut lappar om att de varit försenade då? -.- aja.. ska lämna tbx imorgon... nu ska jag.. vila lite innan CSI Miami!
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0