Dagen och drömmen :'o

chacha xD
Idag ska jag plugga tyska (sorgligt!), skriva bokrecension, få bvesök av morbror, Emma och Malte och färga håret.
Sen känner jag att jag MÅSTE berätta om en knasig, supertokig dröm jag hade inatt! Drömde om Moa (epicfaiil.se), Mikaela (keela.se), Caty (caty.nu), Vira (kandylandy.se) och Johanna (hofh.myshowroom.se) och vi skulle ha möte hemma hos mig och typ snacka om min blogg (tror de skulle hjälpa mig att få en populärare blogg lr nått) och jag var helt coollugn, brydde mig inte alls i att 5 väldigt populära bloggare satt i mitt matrum och bara lyssnade på när jag pratade... knasigt.com? svar ja ^^
Det här var jag i drömmen:
Nothing special about this..
Det här hade varit jag om det hänt på riktigt:
OMG!!!
Tok-knas-troll
nu äär morbro här så..
kram ^^<3

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: haha ååh vad söt du är! :D Självklart får du ta en bild :D



Kram!

2012-02-12 @ 16:21:42
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0