Yaah Maan

Så gick första skoldagarna nu torsdag och fredag. Det var helt okej. Asså jag kan inte riktigt beskriva hur det känns, hur min klass är osv. just för att det inte känns som min verklighet än :o För tillfället så känns det som ett läger :o haha, det är i alla fall den bästa beskrivningen jag kan ge.
Det roligaste hittils var igår. Då hade vi en lampskärmsworkshop. Vi blev indelade i gruppen och så skulle vi göra lampskärmar som var insiperade av en känd person eller en stilikon. Haha, min grupp gjorde en Bob Marley-lampskärm xD Jag ska ta kort på den sen (de kommer nämligen hänga upp dem i skolan så att man kan se dem sen ´). Sen har jag nog inte så mycket mer att berätta :o 
Om det är någon som undrar, så kommer nästa avsnitt av "From This, To That!" sen när jag har tid och/eller ork xD

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. haha, jaa, men jag hittar ju saker att klaga på nu :P haha <3

2012-08-18 @ 14:09:18
URL: http://fidoo.blogg.se
Postat av: Anonym

du har verkligen en jätte fin blogge:D
gå gärna in på min och kolla<3

2012-08-18 @ 21:46:10
URL: http://verasvenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0