A chapter ending but the stories only just begun

Flyttar från Norberg imorgon till Södertälje...Känns så konstigt, som omd et itne kmr att hända :o
Asså, jag har bott i det här huset så länge jag kan minnas, jag har alltid bott i Norberg och jag har nästan alltid haft alla mina nuvarande vänner i närheten. Känns bara fel att lämna allt.
Det komemr kännas fel att inte sitta brevid Tezzan på varje lektion, att inte kunna klaga över hur mycket Linus är ett jävla pain i the ass (haha<33), att inte skälla på alla drygskåp som försökt få upp mitt kodlås och att inte få vara med många människor ajg faktiskt växt upp med.  Men jag kommer och hälsar på så fort som möjligt ♥
Mina underbara tjejkompisar (L) Pojkvännen, gullisen och frugan (L)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0