The Fucking Awesome Avengers!!!

Asså, filmen var så sjukt awesome!!
Jag verkligen älskar sånna här filmer! haha, superhjältar, väldigt sköna skämt i allvaret, roliga händelser i allvaret, action... det är bättre än godis! :D
Filmen handlar om att Loke (från filmen "Thor") försöker ta över jorden och bli kung, med hjälp av aliens.
I filmen har de blandat in alla möjliga föremål och karaktärer från Marvel-filmer. Personer som Hulken, Captain America, Ironman och Thor är med ^^ Sedan har de blandat in alla möjliga saker från de olika filmerna som gör att så sjukt spara rumpa-episkt :3
Haha, jag är lite killig av mig när det gäller vissa saker x'D Filmen är helt klart se värd och den är värd varenda liten krona :D Rekomenderar den till alla, även ni som inte brukar gilla sånna filmer. Tvingade ju som sagt emd mig Matilda, och hon tyckte den var bra :) inte alls hennes typ av film, men det var mkt bättre än vad hon trodde, så ge den en chans ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0