Jag hör inte, jag ser inte, jag vill inte!

som min pappa brukar säga när katterna iggar oss ;)
känner så just nu. Orkar ite ta kort på min design, orkar inte komma på något kul att blogga om. Har precis slitit arslet av mig genom att skrive reflektioner över en kassabok vi gjort genom HK:n... fick redan på typ igår att den ska in imorgon, ochigår räckte inte tiden till. Så det blev idag ist.
Nu är jag ÄNNU tröttare än jag var idag när jag höll på att somna på en lektion :( aja, FÅR inte somna än.. ska bara.. vila ögonen lite! :$ skön musik och sängen = UNDERBART!
det enda som varit mysigare tror jag är attha någon att mysa med eller en kigurumi att mys I ;D
kram<3

Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig helg ♥

2011-09-23 @ 20:36:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0