Jag är 'ledig'

Idag är jag ledig! :D
eller.. 'ledig' ...
Måste:
-Städa mitt rum
-Rensa svamp
-Plugga till matteprov imorgon
Så är ju inte helt ledig, men nästan (A)
När jag är klar med allt det ska jag glo anime! :D
Det har gått allt för lång tid nu alltså!
Sen ska jag också prova någon ny chokladsort som min älskade pappa 'fjeskat', som han sa, och köpt till mig som bara dricker varm choklad på våran kapselmaskin (A)
Nu ska jag sätta upp mitt snuskiga hår och börja städa (aa'
Blir nog Naruot eftersom att jag vill börja på Naruto shippuden snart! 8'D
kram<3


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!)



/ http://FLAVOURED.se

2011-09-30 @ 18:05:04
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Emie Persson

Naruto är awesome :3

2011-10-16 @ 22:00:23
URL: http://lifeofemiepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0