Ingen lust och sjukt trött!

Förlåt för min låga uppdatering. Har inte haft lust, ork eller vilja. Och det krävs minst en av dem >_<
Sen är jag konstant sjuktligt trött T-T (järnbrist) jippiiee!! så jag har mina glada stunder, sen måsst jag sova lite.
Det dryga är att om jag somnar under dagen (vilket jag gör, för jag är som en uggla, trött på dagen, pigg på kvällen) och sover länge har jag problem att somna :/ haha, jag är lite knasig (A)
Men nu idag så var vi ut och plockade svamp!!! :D SJUKLIGT KUL!!!
asså, om det inte regnar imorgon går vi ut igen ^^
Vem kunde tro att man kan bli så exalterad över att hitta lite svamp? xD
sen har jag lite smått ångest över att jag inte kollat på animepå typ 100 år :o
vill ju, men det finns inte tid!
Mysig bild (aa'
kram<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Ellinor ! :) Skulle du kunna lägga till mig som länk på din blogg ? :* <3 puss puss

2011-09-26 @ 17:42:22
URL: http://peaceloveandcandy.blogg.se/
Postat av: frida

sv. haha härlig kommentar! :D <3

2011-09-28 @ 09:36:13
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0