Om Du Var En Apa Skulle Du Vilja Va En Kossa.

Jag gick upp 6 imorse och satt barnvakt från 7-1430 :o
haha, lite sliten nu då ;)
Funderar starkt på att ge mig lite lördagsgodis för att jag har varit så sjukt awesome och gått upp 6 på morgonen för att leka i en lekpark 8 på morgonen i nästan minusgrader och för att jag torkat massa bajs.
Nu ska jag iaf chilla lite mer till musik c:
Och svaret är; Ja, rubriken har absolut inget med det övriga inlägget att göra...
Tänkte bara att ni kanske ville veta det vetenskapliga fakta jag har kommit fram till :)
Jag är så snäll som delar med mig av min kunskap!
kram<3


Kommentarer
Postat av: FANNY (:

söt du är:) hihi

2011-10-15 @ 16:06:12
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0