Låg update + Minnesförlust!

Jag har inte skeivit sen i förrgår... men pallade typ inte igår. Var helt sjukt trött.
Den där tröttheten märkte jag av sen :o för att när jag gick o lade mig ville jag ligga på spikmattan ett tag för jag har så ont i min rygg. Jag kan säga er, jag minns inte när jag tog bort spikmattan och kastade ner den från sängen, jag minns inte när jag tog på mig tröjan som jag nu vaknade i och jag minns inte när jag släckte nattlampan, drog täcket över mig o somnade :''o
SJUKT LÄSKIGT!
Bara för att jag saknar min älskling så otroligt mycket!
Idag ska jag försöka ladda upp lite bilder xd
kram<3

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hejsan. Idag så kommer det härliga tävlingar på min blogg, där man vinner smycken och sånt.

Och det kommer hur härliga och gryma inlägg som möjligt idag på min blogg!

Gå in på min blogg och följ den för att inte missa tävlingarna och andra saker.

Men allt bra då? Ha en trevlig helg!

2011-10-29 @ 10:12:27
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: m'

Vad ska du göra i helgen?:)

2011-10-29 @ 11:52:14
URL: http://maliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0