Good Girl (Y)

Idag stannade jag kvar efter skolan och PLUGGADE! omfg!!
Ganska drygt att vara i skolan från klockan 8 till halv 5 och bara plugga faktiskt ;)
Sen när jag kom hem böt jag om och tränade med Tezzan :) Vi joggade i minusgrader... Cuz we're azum like that!
Sen duschade jag och pluggade lite mer (har prov imorgon för de som undrar x'd)
Snart ska jag moffa glass med mor,far och syster 8''D haha
intressant va? men tänkte också skryta över att jag ska på fucking BOI imorgon 8'D
min nya favvobild för övrigt (A)
kram<3

Kommentarer
Postat av: I N D E E <3

sv: Haha erkann<3 allt bra idag? kram

2011-11-16 @ 18:00:05
URL: http://iindeesblogg.blogg.se/
Postat av: MATILDA

DUKTIIIG!! :o<3 BOI? ;)<3

2011-11-17 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0