Operation Dagsverket

Idag är det operation dagsverket!
Det är när nästan alla skolor i Sverige jobbar under en dag och samlar in pengar som går till olika fonder. T.ex. det här året så går pengarna till barn i Afrika (tror jag XD) som inte får gå i skolan för att de inte har råd. Så då donerar vi några miljoner som vi jobbar ihop så att fler barn ska få gå i skolan :)
Jag ska jobba hemma genom att städa hela dagen xD
Men det är bra! Både min familj och barnen som inte kan gå i skolan tjänar på det! Vi får ett rent hus till konfirmationen ^^ och barnen får större chans att gå i skolan! :D
RaNdOm!
Kram<33

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag måste kolla upp om det finns!!!! :D Kraam!

2011-05-12 @ 20:14:48
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0