Maoooouuu!

Haha, rubriken är bara ett random ord jag använder ibland (Jamande :P).
Idag är jag helt chillad igen (A) Det blir lätt så när jag är hemma och är sjuk ^^
haha, funderar på att baka idag, men jag vet inte.. om det blir gott är det svårt att hålla sig borta ;$$$
haha, vi får se...
Idag ska vi ner till vetrinären på byn för att kolla upp min lilla kattunge Ior.
Förra helgen så var mamma och pappa iväg med honom till Falun,, han skakade och varken drack eller åt.
Det visade sig vara Vätskebrist och fel på tarmarna, det hade blivit bättre, men han bajsar inte, så vi ska iväg och kolla upp det..
Men det blir säkert jätte bra :)
Min lilla älskling♥ som...
...ligger i en tvättkorg ^^<3<3<3<3<3
kram<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller tummarna! <3

2011-03-24 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0