Gyllene Knorren

Haha, var på filmen "Gyllene Knorren" i Fagersta med min kära mor och Kusinen Ida :)
Hon ville jättegärna se den och då ställde mamma och jag upp :)
Haha, jag förväntade mig inte så mycket av det, med tanke på att det är en 'barnfilm'. Men den var faktiskt kul XD
Haha, skrettade vid flera tillfällen och den gillades :) Det är skönt att få känslan av att man är liten igen :)
Jag är en person som inte har svårt att kolla på film för lite yngre barn, det är bara kul (A)
Visst ja! Jag lovade bilder från ÄSLKAD, men vi får se hur det blir med det, med tanke på att det är sent nu, det blir nog en annan dag. Men jag lovar, det kommer ;)
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0