Grillade mackor ^^

Hihi, yepp, that's what we are having for dinner ^^
Haha, men bli inte oroliga, vi gör inte det typ,, ALLS längre :P
Men ibland är det skönt med något chillat att äta :)
(passar ju in på min chilldag!)
Är fortfarande sjuk, och om nu min pappa inte skämtade, blir jag hemma resten av veckan..
har haft glasögon hela dagen, och trots det.. HUVUDVÄRK! vad är det för fel med att sitta vid datorn hela dagen?
Får man inte göra det, utan att få ont i huvudet eller? O.O
aja, nu ska jag fortsätta att bara ta det lungt :)
See Yaah!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn en uggla!

Hej! Vill du vara med och tävla om ett tufft halsband? :) Kram!

2011-03-23 @ 20:23:11
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0