Bodaborg

Jag hade ju lovat att berätta om Bodaborg idag :)
För det första så ska jag säga; jag hann inte ta bilder igår, var för upptagen med allt annat :P
Men för er som inte vet vad Bodaborg är så är det typ som Fångarna på fortet :)
Det finns olika 'celler'/rum med olika utmangingar.
Gröna utmaningar = Du måste tänka efter lite mer
Röda utmaningar = Du måste utföra både fysikska övningar och tänka efter lite
Svarta utmaninger = Det är bara fysiska saker
Asså, de gröna var ganska svåra enligt mig :$
haha, asså, om ni vill åka iväg på något riktigt kul nån dag, rekomenderar jag verkligen Bodaborg i Karlskoga :D<3
jag igår :)
kram<3

Kommentarer
Postat av: - M a r i a ♥

sv; hihi jo:)



boda borg är sjukt kul!:) har dock bara varit på det i skellefteå!

2011-03-03 @ 20:02:56
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0