Steg för steg

Nu ska jag visa hur man gör leopardnaglar.
Först så behöver du:
•Baslack (Jag använde turkos)
•Svart lack till fläckarna
•Smal pensel (Du kan ta en pensel och klippa till den så att den bilr som du vill ha den)
1. Måla på basen :)
2. Börja sedan att göra kurviga ringar (alltså inga ringar xd). Jag brukar börja med att göra en ring ungefär i mitten av nageln, och sedan gör jag kanske två eller tre runt om, och gör prickar i mellanrummen :) Hoppas ni hänger med xD
3.Fortsätt sedan på resten av nageln, och så har du Leonails! :D
Om du tycker som jag, att jag suger på att beskriva, så kan ni gå in på frokennal.blogg.se och se där :) Det var från henne som jag lärde mig :)
Kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0