IDAG!!

ChaCha! ;)
Idag ska jag klippa mig! före- och efterbilder senare :D
Nu ska jag nog ta lite förebilder, spela sims och njuta av livet ;) haha, lol lol lol lol!
Jag vet inte varför jag känner mig så på topp! Jag menar, Jag mår fan illa från när jag joggade i morse :O
På tal om ingeting!
Inatt drömde jag att jag färgade håret rött. Yes, I said it! Och jag har velat färga det rött ett tag nu faktiskt :O
jag vill,jag vill, jag vill! Men det är sommar och är rädd att det kommer blekas :// och då måste jag färga..HELA TIDEN.
Men....jag tror nog att jag ska prova :o Det känns så rätt :o och om det blir totalt mupp, well, then I will färga it back (snygg svengelska va? ;D)
Men vilken nyans?
Lite naturligt, lite mattare röd?
Eller mörkare röd?
eller...shall i go crazy och prova riktigt jätterött hår? :o Jag vet inte T-T</3
HELP ME!!!!
Kram (A)<3

Kommentarer
Postat av: - M a r i a

sv; okej härligt:) men det är alltid skönt efter att man ha joggat ju ;D det är bra:)



vad sak du hitta på idag?

2011-06-20 @ 14:02:33
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0