Filmtajjm :)

Ska snart kolla på lite film tillsammans med min familj (utom min syster som är i Sthlm).
Vet dock inte vilken film det blir, eftersom att alla hela tiden vägrar berätta för mig XD
På tal om ingeting! Jag har inte gjort något spc idag :P Har typ spelat sims, nördat vid internet, spelat DOA4, internet, sims, mat, sims och internet XD och svaret är ja, jag har haft en slappisdag :O och kom nyss på att det inte blivit nån träning idag... Skulle ha tränat på motionscykeln, men det hade liksom försvunnit ur mina tankar :((
Nu ska jag iaf avsluta och snart kolla film (Y)
ungefär så här såg jag ut på skolavslutningen, btw! hade glömt lägga upp bild på det XD
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0