Never back down

igår såg jag en sjukt bra film med Frida som heter "Never back down".
Asså, jag blev ju typ helt nerkärad :D
Om du inte gillar folk som slåss, asså, mår typ 'dåligt' av att se sånt, så kanske du inte borde kolla ;)
Men kolla in trailen i alla fall.
älskar verkligen filmen, och huvudpersonen, Sean Faris, GAAAH vilken snygging! dreggel! Men jag påstår ju inte att Cam Gigant är ful för det ;) men han är ju sånt jackass i den här filmen, såå,, det är Sean jag dregllar efter ;D
jag dööör så snygg 8'D dreggel...
aja, nu ska jag sluta vara en tönt c: nej, lite till. DREGGEL!
Så... nu är jag klar (A)
haha, rekomenderar filmen jättemkt!
5/5 helt klart ;)
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0