I hate it when I oversleep!

Började dagen men att försova mig! asså, från och med nu ska jag använda dubbla (kanske t.o.m. tredubbla) alarm.
HATAR att försova mig. Det är seriöst pinsamt! Det känns liksom "men vafan, kan jag inte ens ta mig upp på morgonen? Då kan jag inte göra något ju!" . Bara jag? haha, aja, ibland blir det knaaaasigt c:
Hur som helst, slut på jobbet för åtminstone en två veckor ;)
För från onsdag till söndag åker jag till skåne (Finaly!!).
Ikväll ska jag eventuellt vara med Matilda :) Vi prata om att hon kanske skulle sova här (eller jag hos henne, vet inte xd). För vi har inte träffats på ett tag, och kommer inte göra det heller om vi inte träffas innan skåne :o
Nu blev det ett långt och dryg inlägg.. FÖRLÅT!

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0