Good morning, world!

Vaknade typ strax efter 10, somnade om, vaknade och somnade om igen 8D haha, skiiiiitskönt!
Åt frukost och hoppade in i duschen :D
Idag ska jag mest tat' lugnt och packa, för imorgon åker jag till SKÅNE!
Woho! assåå, shiiiet vad jag saknat det! Jag seriöst älskar skåne. Så mysigt där ^^
Ska snart blåsa mitt hår och sminka mig och typ plocka undan gästsängen xD
Sen, tills vi ska iväg och handla lite 'lättlunch' till imorgon så ska jag nog glo lita Kaichou wa Maid-sama.
har snart kollat klart på serien T-T Men då får jag väl fortsätta att kolla på Naruto :P Har ju gaaaaaaaaaaanska många avsnitt kvar ;))
I'm soon done :( kanske ska kolla om hela serien lite senare? 8'''D
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0