gårdagen och lite annat xd

Igår åkte jag till Västerås :)
Vi handlade tapeter, jag köpte ny bikini, mamma köpte ny mobil xd och så köpte jag en cykel :P
när man tittar lite snabbt på det jag skrev så verkar det lol..eller det kanske bara är jag? ;)
haha..lägger upp bild på bikinin sen.
Idag kommer Matilda-barnet över och leker lite med maaaaj ^^
senare ikväll ska jag fixa mammas naglar (förmodligen iaf). Visst ja! Gjorde nya naglar igår (något jag aldrig gjort förr). Lägger upp bild på det senare också :) är inte helt säker på om jag gillar det eller inte... Men jag har en idé till nästa gång jag gör naglar på mig själv.
På lördag åker jag också till Frida, så kommer inte bli så mkt bloggande då. Vill umgås så mycket som möjligt (hon har flyttat till Märsta så vi kmr inte ses lika mycket)
Frida, min sötis :)
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0