Designdrömmar

Tänkte att det var dags för en sanning om mig :)
Jag är en riktig dreamer! Asså, har alltid haft stora drömmar, som att bli sångerska, känd skådespelerska (vill fortfarande) och så har vi kläddesigner!
Det är kläddesign jag är som mest insatt på nu. Jag vill verkligen börja designa kläder och sälja mitt påhittade märke ^^ (ja, har redan kommit på ett namn :P men vem vet.. kanske byter, igen xd)
och helt ärligt, jag tror att jag kan klara det! Inget är omöjligt.
Mitt självförtroende har aldrig varit på topp, men jag tror verkligen att det här kommer att gå!
Nu i 9:an så ska jag ha syslöjd så att jag ska lära mig mer om att sy upp designer.
Ni kommer att få följa mina 'framgångar' (haha) genom min blogg.
IGGA hennes face xd det är kläderna vi ska glo på nu c':
Kram<3

Kommentarer
Postat av: Nailartgallery

Fin blogg! Och jättefina naglar du hade målat ^^

2011-07-23 @ 16:41:47
URL: http://nailartgallery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0