Om mig :)

Hej :)

Tänkte att det kunde vara kul att berätta lite om mig själv, ifall att nån är lite nyfiken ;)

Mitt namn är Ellinor, men kallas Elliz :)
Jag är 14 år gammal (född 96 11 juli, på min namnsdag xd).
2 av mina bästa vänner heter Frida (15 år) och Therese/Tezzan (14, 15 när som helst ^^).
jag har 4 katter, var av 2 är kattungar :) De heter Tarzan, Linus (de äldre katterna), Ior och Buzz :) Ior och Buzz är inte ens 1 år (A) Såå söta :D
Jag har 2 syskon, en bror på 20 år och en syster på 17 <3 Love them :) Och så en mamma o pappa (A)
Jag lyssnar på lite blandad musik :) Några favoriter är : Taylor Swift, Miley Cyrus, Nicki Minaj, Rihanna, Ke$ha och disney-musik! :D haha (L)
jag har glasögon om nån ville veta (A)
Jag gillar INTE Justin Bieber -.- Han kanske är en jättegullig person, men absolut inget jag lyssnar på >-> Men nån jag gillar är Taylor Lautner :D (L) mmmmh, mums.. grr!! <3<3<3<3<3<3<3 haha!
Jag har kurvor, och tycker tjejer ska ha kurvor :) Pinnsmala tjejer ser ibland läskigt ut :( Jag gillar magrutor (L)(L)(L) <3<3<3<3 :'D

Det var väl lite om mig iaf? :)

Happy girl :) <3

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv tackar! om du vill ha mina spotiify listor så säg till :D<3

2011-01-04 @ 00:06:03
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0