En sak ni bör veta..

..jag gillar inte folk som bara går in på en blogg för att reklama..
ja, asså, man går ju typ in på andras bloggar för att få läsare,
men kom igen! Man kan göra det på ett snyggt sätt..
Så ska bara säga några saker om du vill att jag ska kolla på din blogg :
•Skriv inte : Hej, kolla på min blogg
Skriv inte fin blogg om du inte menar det
•Var ärlig och stå för vad du tycker.. Om du är anonym, är du bara en fegis för mig..Du måste inte skriva adressen , men iaf ditt namn! :O
•Reklama på ett snyggt sätt.. Läs inlägget och kommentera det så kan jag garantera att jag kommer kolla in din blogg :)
Ville bara att Ni ska veta det


Puss o Kram- Skumbanan<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0