Sööööndag :P

Ja, idag är det söndag :)
Ska iväg till Matilda snart..
Har bett mamma köpa lite grejjor till bakning, för jag fick typ VÄRLDENS roligaste idè ^^
Jag ska också skapa en ny kategori :)
Mat och Bak :D
Där kommer jag lägga upp lite recept jag vill dela med mig om :D
Jag kommer också lägga upp bilder från när jag bakar och när jag väl lagar mat ^^
Det kommer också tipsas om goda fik och resturanger.. Ja, helt enkelt allt möjligt smått och gott.
haha, det blev mycket kommer där ;P
aja, ska skriva upp inköpslista till mamma sen bär det av till en annan del av Norberg :D
Det här är tyyyyp dagens outfit :P Lika dana tröjor, svarta leggings och strupor.

Kommentarer
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

sv vet inte riktigt ;)

allt bra?

2011-02-27 @ 13:18:52
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0