Längtar<3

Hej :)
har just kommit hem från skolan/teatern...Det tog emot lite, men kom med några bra idèer ^^
Idag i skolan så fick vi information om en utedag som jag ska ha på torsdag.. ville åka slalom, men kan inte för jag har inga skidor.. så det blir promenad >_>
aja, jag får tänka så här; Tezzan är med iaf ^^
Så, nu blev jag sjukligt peppad på att träna :o på tal om ingeting xD
haha, det jag längtar efter är ÄLSKAD... Jag vill bara åka här ifrån och ha kul!
aja, nu ska jag chilla lite och sen äta mat..efter det ska jag nog träna :D
Jag ÄLSKAR de roliga och galna konfagrejerna vi gör ^^<33
Kram<3

Kommentarer
Postat av: - M a r i a

sv; haha kan jag förstå! Läser inte kemi i år vad jag vet :D

jaa, det är han verkligen! grr;D

2011-02-21 @ 19:18:22
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0