Zumba/Cardio dance

DET VAR SKITKUL!
Har börjat göra koriografi till min egna lektion som jag ska ha..på vårterminen xD
Men det är lika bra att börja nu, så att jag kan träna till den koriografin så att jag orkar med den när jag ska lära ut ;D haha.. och det är kul!
Så sökte på youtube efter Cardioflow, men hittade ist cardio dance! typ samma sak xD
Sen kollade jag på lite Zumba-videos också och nu har jag 2 st! Ganska jobbigt, men kul :)
Är bara lite orolig vad killarna ska tycka om att röra på höfterna.. ;)
kram<3

(PS. inlägget blev försenat för datorn stängde av sig igår och skulle typ sova, så starade den inte igen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad rooooligt!!!! :D Dom kommer älska det, killarna då! ;)

Det är bra håll betygen höga!! KRAM!

2011-08-28 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0