Tyskland :)

Tänkte lägga upp lite mer bilder från Skåne :) Och som ni kanske ser i rubriken, så åkte i över till Tyyyyskland  ^^ Men en tråkig sak är, att jag hann inte ta så mkt bilder i Tyskland för att mitt batteri till kameran tog slut, och mitt extrabatteri fungerade inte T-T
det regnade och var nästan omöjligt att ta en bra bild :P
suddig bild från när vi åkte under vattnet x'd
När vi väl kom till tyskland så var det maaaassa vindkraftverk 8'D
De dyra flaskorna ;) haha, tog kort på alla fina och jättestora flaskor (A)
små och söta flaskor c:
I kina fell inlove (A)
stora flaskor :'o
haha, de hade en glassmaskin xd alltså, som en läskmaskin, fast det var glass ist 8''D haha, tyckte det var ganska kul xD
aja, tog inte så mkt mer bilder i Tyskland :/ för batteriet tog som sagt slut.
Men lite mer Skåne-bilder kommer sen :)
kram<3

Kommentarer
Postat av: Amanda, 17år och mamma till Lilly-Lee!

Hej där :)

Hittade just hit & tänkte jag skulle lämna ett spår efter mig & min ungamammablogg! kram

2011-08-05 @ 17:42:43
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: - bbella || 120611 ::

sv:

haha eller hur ! XD



morning , sovit gott idag då ? :)

2011-08-06 @ 09:21:02
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: vanessa

Sv: Ja visst var det dålig kvalité på det förut. Jag märkte verkligen skillnaden på hur bra det har blivit nu när jag såg Harry Potter. Det är ju kul att det går åt rätt håll i alla fall :P

2011-08-06 @ 15:53:06
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0