Så motiverad!

Asså, det är helt sjukt vad motiverad jag är!
Jag vill liksom höja alla mina betyg (utom engelska, hålla kvar mitt MVG är mitt mål ;D) , jag är motiverad att träna massor och jag är SUPERPOSITIVT motiverad till att bli en modedesigner (som för övrigt är en av mina största drömmar). Jag känner liksom att jag kommer lyckas med allt det här, för att jag vet att jag kan! Jag vet att jag kan klara av vad som helst, för att jag verkligen vill. Just nu är livet verkligen på topp!
Ser verkligen en ljus framtid just nu! ^^
En väldigt inspererande person som jag ser upp till! Att hon har startat ett eget klädmärke gör verkligen att jag känner "Vafan, inga problem!"
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0