Onepieceofbleach

Jag tänkte att jag skulle tipsa om en bra hemsida att titta på anime :)
förut såg jag anime på youtube, sen animefreak (animefreak.tv) men på vissa serier så var en del avsnitt borttagna och ibland blev det drygt o krångligt. Så jag frågade min bror vart han tittade anime och han berättade om en sida som heter onepieceofbleach.com :) Det är en väldigt bra sida där (jag tror i alla fall) alla serier är på jaanska med engelsk text. Självklart är det inte bra om du inte kan så mkt engelska, men man förstår ganska mycket av att bara titta :) Namnet på hemsidan är två väldigt populära animeserierna som de satte ihop namnen på. One piece och Bleach :) Jag hoppas att ni kollar in hemsidan :D
of
;)
kram<3

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Skönt att få sola! Får aldrig sola :o Sitter bara på kontor hela dagarna och när helgen väl kommer är det pissväder "/

2011-08-07 @ 19:24:22
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0