Jag..vill..ha..!

Jag vet att onepiece jumpsuits är riktigt populära just nu. Många tkr de är fula, men supermysiga, så de bara måste ha en! Jag håller inte helt med, de är ganska söta :) Men inte söta nog ;)  Jag vill mkt hellre ha en Kigurumi. Det är som en onepiece, fast sötare :D
De finns i karaktärer och djur. Asså, jag har pengar så att jag kan köpa en, men jag sparar till en språkresa, så får helt enkelt önska i julklapp (A)
De här två modellerna intresserar mig :) Vill hellre ha hello Kitty, men pandan är ju trots allt ett superdjur, så gillar den också (A)
om du är intresserad av en kigurumi, kolla in talkingclothes :)
Kram<3

Kommentarer
Postat av: - bbella || 120611 ::

sv:

haha ojj så jobbigt :(( banrvakt kl 6 ?!?! D:

jo jag sov bra iaf :O

2011-08-06 @ 17:33:00
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0