RUBRIKSBRIST

asså, bara jag som tycker det är svårt att hitta på olika rubriker när man ska gå hemifrån till skolan eller i mitt fall, praoen? drygt..
Aja (A)
Haha, ska snart ge mig av till näst sista dagen på praoen :)
Det ska bli skönt på det sättet att man inte kommer att vara lika trött XD Tråkigt på det sättet att jag kommer sakna alla gulliga och mysiga barn och fröknarna :(((
Aja, de är ju inte långt borta så jag kan ju hälsa på (A)
Nu ska jag dra mig ner och hämta en liten frukt ^^
Gammal bild (A)
Kram<33

Kommentarer
Postat av: Josefine

Otroligt fin bild :)

Ja, hahaha. I toaletten, och det var verkligen inte roligt att ta upp den. Jag höll på att spy!

2011-04-07 @ 09:53:15
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Helina<3

hej! Kolla görna in min blogg och lämna en kommentar. Kommenterar din oxå då!

Kram<3

Helina

2011-04-22 @ 14:18:21
URL: http://helinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0