Kläder för alla former och storlekar?

Asså, en sak jag stör mig grovt på är att många butiker inte har kläder i alla formar och storlekar.. Alla är inte pinnsmala s.k. modeller, alla ser inte perfekta ut i bikini. Jag hatar reklamer till alla klädaffärer..
Det finns typ inte en enda kurvik eller lite större modell! Och det är väldgit många som är kurviga och inte supersmala (som t.ex. jag!).
Reklam kan få en att känna sig dålig, reklam sänker mitt självförtroende till botten.
Det är så sjukt svårt att vara säker i sig själv, att känna sig stark när det bara finns pinnsmala modeller.
Om jag kommer bli kläddesigner ska jag ha många kurviga modeller!!!
Så ska det se ut!
Whitney, den första kurviga modellen att vinna top model!<3
Detta är unga flickors förebilder!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

vackra kvinnor!

2011-04-06 @ 17:01:27
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Hannah - Foto, mode & inspiration.

Håller med dig!

2011-04-09 @ 10:24:41
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0